فهرست مطالب:

چگونه PPC را محاسبه می کنید؟
چگونه PPC را محاسبه می کنید؟

تصویری: چگونه PPC را محاسبه می کنید؟

تصویری: چگونه PPC را محاسبه می کنید؟
تصویری: Amazon FBA Brand Registry Tutorial 2022 | Amazon IP Accelerator, Brand Approval & Pending Trademark 2024, نوامبر
Anonim

نحوه محاسبه بودجه تبلیغات PPC مناسب

  1. PPC تبلیغات یکی از مهم ترین گرایش های تبلیغاتی مدرن است.
  2. PPC بودجه = (تعداد مشتریان / CR2) / CR1 * CPC.
  3. تعداد مشتریان = (درآمد / دوره فروش) / میانگین مبلغ فروش.
  4. تعداد مشتریان = (10000 / 2) / 1000 = 5 مشتری.
  5. PPC بودجه = (5 / 0، 5) / 0، 01 * 0، 5 = 500 دلار.

علاوه بر این، چگونه PPC را اندازه گیری می کنید؟

  1. Impressions – تعداد دفعاتی که تبلیغ شما در صفحه نتایج جستجو نمایش داده شد.
  2. کلیک ها – تعداد دفعاتی که شخصی روی تبلیغات شما کلیک کرده است.
  3. نرخ کلیک (CTR) - درصد کلیک‌ها تقسیم بر تعداد نمایش‌ها.
  4. هزینه - کل هزینه برای همه کلیک ها.

ممکن است یکی نیز بپرسد که چقدر باید برای کمپین PPC هزینه کنم؟ به طور کلی، چقدر تو باید خرج کردن در تبلیغات گوگل بسیار متفاوت است. تو می توانی خرج کردن حداقل 50 دلار در ماه یا بیشتر از 10000 دلار یا بیشتر. چقدر شما در نهایت خرج کردن به اهداف فروش شما، محدوده جغرافیایی مورد نظر شما، حجم جستجو و رقابت پذیری صنعت بستگی دارد.

ROI خوب برای PPC چیست؟

به عنوان مثال، اگر از تبلیغات خود 100 دلار سود داشتید و PPC خود را 50 دلار اجرا کردید، فرمول شما (100-50)/50 خواهد بود. به نظر می رسد که 1 باشد، که وقتی در 100 ضرب شود، درصد بازگشت سرمایه شما است: 100%. اگر در عوض از همان تبلیغات 200 دلار سود کردید، 200-50=150، 150/50=3، برای 300% بازگشت سرمایه

معیارهای PPC چیست؟

9 مورد از مهمترین معیارهای PPC کلیک ها: تعداد دفعاتی که روی یک تبلیغ پولی کلیک شده است. هزینه به ازای هر کلیک: میانگین مبلغی که برای هر کلیک خرج می شود. نرخ کلیک (CTR): هر چند وقت یکبار بعد از مشاهده روی تبلیغ شما کلیک می شود. امتیاز کیفیت: اندازه گیری گوگل از کیفیت و ارتباط تبلیغات، کلمات کلیدی و صفحات فرود شما.

توصیه شده: